در آستانه سال نو و نزدیک شدن ایام سفرهای نوروزی و با توجه به اهمیت آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی شاغل در بخش گردشگری جهت ارائه خدمات بهتر ، طرح توانمند سازی نیروی انسانی و فعالان حرفه ای بخش گردشگری و نیروهای انسانی مرتبط با این بخش همزمان با سراسر کشور در استان گلستان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان، مدیر کل این دستگاه اجرایی در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت خدمت رسانی مطلوب در ایام نوروز نسبت به برگزاری 11 دوره آموزشی دراستان اقدام شده و شركت كنندگان در اين دوره ها با مفاهیم و مبانی گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی، آداب معاشرت و الگوهای رفتاری، روش هاي افزايش رضايتمندي گردشگران و .... آشنا مي‌شوند.

قربان عباسی در ادامه گفت: دوره های بازآموزی به صورت رایگان برگزار شده و در پایان به فراگیران دوره های مختلف گواهینامه آموزشی متناسب با فعالیت هر فرد اعطا خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: ازعناوین آموزشی این دوره ها می توان به غذا و نوشیدنی و رفتار وارتباط با مشتری و دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین عوامل مستقر در پایانه های مرزی، عوامل اجرایی و اعضاء ستاد هماهنگی خدمات سفر ، رانندگان وسائط نقلیه پلیس انتظامی و همچنین دهیاران روستاهای هدف اشاره کرد که رانندگان وسایط نقلیه، پلیس انتظامی، مدیران داخلی هتلها، راهنمایان طبیعت گردی و ایرانگردی و جهانگردی، عوامل اجرایی و اعضاء ستاد هماهنگی خدمات سفر، دهیاران روستاهای هدف گردشگری و دیگر فعالان عرصه گردشگری از این دوره ها بهره می گیرند.

عباسی اذعان داشت: با حمایت و شرکت کلیه بخشهای دولتی و خصوصی مرتبط با گردشگری و آموزشهای لازم گامی موثر در روند رشد گردشگری استان برداشته شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با آموزش های مطلوب وبهره مندی شرکت کنندگان از این دوره ها ضمن ارائه خدمات شایسته ، رضایتمندی مسافران نوروزی بیش از پیش فراهم گردد.

انتهای پیام/

کد خبر 1393120246